Jobdirumah REVIEW dari saya.

Ya, ini ulasan atau review saya tentang Jobdirumah.

- Jobdirumah REVIEW -

Pertamanya, selepas saya bayar RM50 dan dapat panduan yang boleh bantu saya buat kerja dari rumah, saya perhatikan..ada kerja yang senang dan saya boleh lakukannya dan ada kerja yang cukup susah dan memang saya tak mampu nak lakukannya.

Jadi, apa yang saya buat..saya fahamkan dan latih skill dan teknik yang diperlukan terutamanya untuk kerja-kerja yang mudah seperti "writting job", like services, "blogger job" dan pelbagai lagi.

Salah satu kerja yang selalu saya dapat adalah menulis entri atau artikel untuk blog. Ada masa, saya dapat job menulis untuk topik yang simple dan mudah untuk ditulis. 

Tapi kalau dapat topik yang susah dan isu yang berat-berat, memang saya let go la. Hehe..

Oklah..saya nak masuk kerja. 

Lain kali, saya cerita lagi tentang Jobdirumah ni yek. Babai.

** Kalau berminat, leh daftar ye. -->> JOBDIRUMAH


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Belajar buat blog untuk dapat job yang lumayan.

Hargai mereka.

7 punca sakit lutut dan rawatannya.