Idea Bisnes Bekerja di Rumah - Khas untuk Wanita

Ada beberapa orang wanita dan juga anak gadis yang email saya tentang tips "Idea Bisnes Bekerja di Rumah" terutamanya khas untuk orang wanita sahaja. 

Sebenarnya, idea bisnes bekerja di rumah ini tidak terhad kepada orang lelaki. Sekarang ini pun, sudah ramai orang wanita dan gadis-gadis dan juga student perempuan yang sudah bijak dan mahir berbisnes.

Saya sendiri kenal beberapa rakan wanita saya cukup berjaya dalam bisnes tudungnya itu. Salah seorangnya adalah Najiha. Lebih tepat, Siti Najiha 

Memang nama sebenar. 

Tapi, tak apa, dia tak tahu saya tengah tulis pasal dia. Lagipun, bukannya saya cerita benda tak baik pun. Saya tengah puji dia ni. Memuji untuk kebaikan orang lain lebih-lebih kaum wanita sendiri, tidak salah, bukan? Kan?
Najiha ada buat bisnes tudung. Mula-mula memang teruk. Tapi sejak beliau mula belajar dan mempelbagaikan cara promosinya yang sebelum ini salah, akhirnya beliau berjaya menjual tudungnya dengan cemerlang. Sebulan, paling teruk pun jualan tudungnya melebih RM2000++ ke atas. Malah, pernah dapat lebih dari itu. Dengan hanya menjual tudung berdasarkan minat dan hobinya sahaja. Kalau dia serius dan mahu bukak butik, mungkin tak ada masalah. 

Tapi memandangkan rakan saya itu masih dikolej, dia tunggu dia tamat belajar dahulu, barulah dia serius dengan bisnes tudungnya itu. 

Itu kisah kejayaan Najiha. 

Bagaimana pula kisah kejayaan anda?

Jadi, mahukah anda tahu lebih lanjut tentang Idea Bisnes Bekerja di Rumah agar anda juga boleh berjaya seperti Najiha? 

Jika jawapan anda YA dan anda bersikap positif..

Dapatkan Panduan Jana Wang di Rumah - Edisi Khas untuk Wanita ini. Malah, anda juga akan dapat baca tentang lebih BANYAK Idea Bisnes Bekerja Di Rumah dan Temuramah 4 Usahawan SOHO yang cukup berjaya buat duit di rumah. 

Dapatkan disini dengan segera --> Panduan Jana Wang di Rumah - Edisi Khas untuk Wanita




Comments

  1. Bagus panduan ni, meningkatkan ekonomi kaum hawa... dapatkan segera..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Belajar buat blog untuk dapat job yang lumayan.

Hargai mereka.

7 punca sakit lutut dan rawatannya.