Posts

Showing posts from July, 2014

Dah dapat Panduan Jobdirumah? Apa yang perlu saya lakukan?

Image
Okeh.

Saya yakin ada diantara anda yang SUDAH pun memiliki Panduan Jobdirumah itu.

Tapi sayang, anda tidak tahu bagaimana hendak bermula.

Sampai satu tahap, panduan entah ke mana, anda pun entah pergi ke mana.

Hujung cerita, anda bosan.

Dan anda rasa Jobdirumah ini menjadi satu PENIPUAN besar dalam hidup anda.



Okeh.

Anda tersilap.

Saya sendiri pernah rasa apa yang anda pernah rasa.

Dari panduan Jobdirumah itu, ada banyak step yang perlu anda lakukan.

Anda kena daftar beberapa website, kan? Dah daftar? Dah ikut apa yang disarankan?

Jadi, buat kerja anda.

Memang pada mulanya agak sukar. Memang pada mulanya rasa menyusahkan. Memang anda rasa anda tak pandai. Dan macam-macam lagi.

Sebab itu..anda GIVE UP bukan?

Ya. Sama apa yang saya fikirkan masa awal-awal dulu dan juga apa yang anda fikirkan sekarang.

Tapi mengapa saya berjaya dapat hasilnya, dan anda tidak dapa apa-apa langsung?

Sebab saya tidak berputus asa.

Saya cuba, cuba dan cuba. Bila gagal. Saya cuba lagi dan lagi.

...

....

Sampa…

Komisen Jobdirumah yang ke 151 dan 152

Image
Ya.

Syukur.

Masih berjaya lagi dapat komisen hasil mempromosikan Panduan Jobdirumah ini.

Walaupun tidaklah banyak sangat, tetapi ia sudah memadai bagi saya.



Lagipun, saya dah jarang-jarang buat promosi di facebook saya dan juga blog-blog saya. Ini sahaja yang mampu saya dapat pada bulan ini. Bolehlah jadi duit raya sikit untuk anak-anak buah saya.

Kepada yang berminat nak buat duit dengan Jobdirumah, sila dapatkan Panduan Jobdirumah yang telah diupdate. Maklumat yang ada dalam panduan tersebut, sila baca dengan teliti dan lakukan apa yang ditulis dengan segera.

Jika anda hanya baca sahaja dan tidak buat sesuatu. Anda memang tidak dapat apa-apa. Anda kena buat kerja dan lakukannya dengan bersungguh-sungguh, barulah ada hasil yang lumayan.

Betul tak?

Daftar segera disini --> Daftar JOBDIRUMAH

Lama tak menulis kat sini.

Image
Ya.

Saya tahu.

Ada yang nak bertanya dan ada macam-macam soalan yang berada dalam otak masing-masing.

Ada yang bertanya, masih ok lagi ke Jobdirumah ni?

Boleh dapat duit banyak ke?

Boleh dipercayai kah program Jobdirumah ini?

Bagi saya, tepuk dada, tanya selera anda.

Bagi saya, program Jobdirumah ini masih sangat relevan. Jika anda baru bermula untuk cari duit diinternet ini, program Jobdirumah ini adalah salah satu permulaan yang baik untuk kenal sepak terajang dunia internet ini. Kita kena faham, tak ada jalan mudah untuk berjaya. Tak kiralah bersama dengan Jobdirumah atau program-program yang lain.


Setakat ini, saya masih boleh tersenyum puas dengan hasil yang saya peroleh. Terlalu banyak yang saya dapat sampai nak cerita pun tak reti dah. Saya gembira kerana segala apa yang saya lakukan ini semakin membuahkan hasil yang lumayan setiap bulan.

Daftar kalau berminat --> Daftar JOBDIRUMAH
Jika anda juga mahu berjaya, boleh lakukan pendaftaran dengan segera. Belajar sesuatu. Baca ber…