Posts

Showing posts from September, 2013

Sudah RM2000++ duit yang saya dapat dari Jobdirumah.

Image
Hai.

Selamat pagi. Jam sudah menunjukkan jam 4 pagi. Esok nak kerja. Tapi saya masih belum dapat melelapkan mata. Tak tahulah kenapa tak mahu terlelap jugak. Jadi, saya pun online dan cuba mengantukkan diri sendiri dengan layan beberapa lagu kat youtube.

Sambil kepala teranguk-anguk..saya perasan boleh tahan banyak juga komisen terbaru yang saya dapat dari program Jobdirumah itu. Tak sangka, cubaan saya hari demi hari semakin menjadi. Kalau nak kira, memang dah lebih RM2000 lebih saya dapat dari program Jobdirumah ini. Jadi, tak payah nak kata Jobdirumah ini penipu. Jobdirumah bukan penipu besar, tau?

Walaupun tak berapa banyak, tapi bagi orang macam saya yang agak "TERUK" dalam bab-bab promosi dan buat duit dengan blog ni, ia adalah satu pencapaian yang tinggi bagi saya.



Nampak? Tak banyak kan? Bolehlah dapat beberapa kali.

Semoga boleh dapat banyak-banyakkk kali lagi. Hehe..

Sesiapa yang berminat, boleh cuba juga disini - JOBDIRUMAH

Ps: Baik, saya nak tidur. Dah mengantok s…

2 cara mudah untuk buat duit dengan Jobdirumah

Image
Dah lama rasanya tak bercerita tentang Jobdirumah.

Ya, saya agak sibuk sejak kebelakangan ini. Dengan kerja sana-sini dan sampai satu tahap nak urus diri sendiri pun jadi huru-hara.

Haha.

Biarlah..

Apapun, saya tetap syukur tetap masih memperolehi beberapa pendapatan online yang boleh membantu saya untuk beli makanan-makanan kegemaran saya dan juga membeli buku-buku yang berguna.

Tentang Jobdirumah, saya beritahu sekali lagi.

Ada 2 cara mudah untuk mula buat duit dengan Jobdirumah. Selepas anda mendapatkan panduan dari Jobdirumah itu, ada lebih dari 2 cara untuk buat duit dengan Jobdirumah. Jadi, saya terangkan 2 cara sahaja dan selebihnya anda cuba baca sendiri.

1. Anda boleh mula melatih diri dengan mempromosikan program Jobdirumah kepada rakan-rakan anda. Tapi anda perlu mendaftar sebagai agen affiliate dulu. Dalam panduan yang anda akan dapat nanti akan ada diterangkan bagaimana nak jadi agen affiliate. Anda promosikan, anda berpotensi untuk dapat RM20, RM25 dan RM30 dari progragm …