2 cara mudah untuk buat duit dengan Jobdirumah

Dah lama rasanya tak bercerita tentang Jobdirumah.

Ya, saya agak sibuk sejak kebelakangan ini. Dengan kerja sana-sini dan sampai satu tahap nak urus diri sendiri pun jadi huru-hara.

Haha.

Biarlah..

Apapun, saya tetap syukur tetap masih memperolehi beberapa pendapatan online yang boleh membantu saya untuk beli makanan-makanan kegemaran saya dan juga membeli buku-buku yang berguna.

Tentang Jobdirumah, saya beritahu sekali lagi.

Ada 2 cara mudah untuk mula buat duit dengan Jobdirumah. Selepas anda mendapatkan panduan dari Jobdirumah itu, ada lebih dari 2 cara untuk buat duit dengan Jobdirumah. Jadi, saya terangkan 2 cara sahaja dan selebihnya anda cuba baca sendiri.

1. Anda boleh mula melatih diri dengan mempromosikan program Jobdirumah kepada rakan-rakan anda. Tapi anda perlu mendaftar sebagai agen affiliate dulu. Dalam panduan yang anda akan dapat nanti akan ada diterangkan bagaimana nak jadi agen affiliate. Anda promosikan, anda berpotensi untuk dapat RM20, RM25 dan RM30 dari progragm affiliate mereka.

2. Anda boleh mula bid kerja-kerja yang diberikan oleh Jobdirumah setiap hari. Setiap hari akan ada email dari Jobdirumah. Email tersebut akan berikan beberapa kerja yang boleh anda bid. Tapi pastikan dulu anda sudah bersiap sedia terlebih dahulu. Banyakkan berlatih skill baru dan mahirkan diri.



Untuk buat duit dengan Jobdirumah, anda tidak boleh malas. Mesti rajin dan sentiasa mahu belajar untuk dapat job yang lebih mahal.

Dah, siapa berminat, boleh daftar sekarang --> JOBDIRUMAH

Comments

Popular posts from this blog

Belajar buat blog untuk dapat job yang lumayan.

Saya dah bayar RM50 untuk Panduan Jobdirumah. Tapi tak dapat panduan pun..

Hargai mereka.