Sudah RM2000++ duit yang saya dapat dari Jobdirumah.

Hai.

Selamat pagi. Jam sudah menunjukkan jam 4 pagi. Esok nak kerja. Tapi saya masih belum dapat melelapkan mata. Tak tahulah kenapa tak mahu terlelap jugak. Jadi, saya pun online dan cuba mengantukkan diri sendiri dengan layan beberapa lagu kat youtube.

Sambil kepala teranguk-anguk..saya perasan boleh tahan banyak juga komisen terbaru yang saya dapat dari program Jobdirumah itu. Tak sangka, cubaan saya hari demi hari semakin menjadi. Kalau nak kira, memang dah lebih RM2000 lebih saya dapat dari program Jobdirumah ini. Jadi, tak payah nak kata Jobdirumah ini penipu. Jobdirumah bukan penipu besar, tau?

Walaupun tak berapa banyak, tapi bagi orang macam saya yang agak "TERUK" dalam bab-bab promosi dan buat duit dengan blog ni, ia adalah satu pencapaian yang tinggi bagi saya.



Nampak? Tak banyak kan? Bolehlah dapat beberapa kali.

Semoga boleh dapat banyak-banyakkk kali lagi. Hehe..

Sesiapa yang berminat, boleh cuba juga disini - JOBDIRUMAH

Ps: Baik, saya nak tidur. Dah mengantok sangat dah ni. Babai semuaaa!

Comments

  1. tahniah bro. banyak komisen yang dah dapat, memang berbaloi sangat-sangatlah

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dapat RM825 dari kerja online Jobdirumah

Saya dah bayar RM50 untuk Panduan Jobdirumah. Tapi tak dapat panduan pun..

7 punca sakit lutut dan rawatannya.