Pengalaman kerja dari rumah - kerja dari Jobdirumah.com

Selamat pagi semua!

Hari ini saya nak kongsikan sedikit pengalaman buat kerja dari Jobdirumah.



Salah satu kerja yang boleh saya buat adalah dengan menyiapkan kerja mikro yang diberikan oleh advertiser-advertiser saya. Ada 3 kerja yang saya dapat. (Untuk dapat kerja ini, anda kena daftar beberapa program yang akan diberitahu oleh pihak Jobdirumah)

Kerja-kerja tersebut adalah..

  • review sebuah blog.
  • klik butang like dan G+ pada satu blog yang lain.
  • meletakkan link di blog. 

Itu sahaja.

Dan jumlah semua kerja yang saya dapat..

  • 10 dollar untuk review sebuah blog
  • 0.50 dollar untuk kerja klik-klik ni..
  • 5 dollar untuk letak link di blog.

Jumlah $15.50 dollar. Kerja untuk satu malam!

Hehe..

Walaupun macam tak banyak aje. Tapi bila darab dengan 3, boleh dapat dekat 45 ringgit tu.

Ha..macam mana nak dapat semua ni?

Semuanya ada diceritakan dalam Panduan Jobdirumah yang HANYA akan diberikan selepas anda sertai mereka.

Berminat? Boleh daftar laju-laju kat sini - Daftar JOBDIRUMAH

Comments

Popular posts from this blog

Belajar buat blog untuk dapat job yang lumayan.

Hargai mereka.

7 punca sakit lutut dan rawatannya.