Bukti bayaran komisen selepas buat kerja dari Jobdirumah


Ini antara job terbaru yang saya dapat.

Tempias dari program Jobdirumah. Selalunya saya akan dapat job berbentuk review dan advertorial. Mereka beri saya website atau produk untuk diulas atau direview. Bayarannya dalam jumlah tertentu.

Kali ini, saya dapat dari advertiser yang berasal dari Malaysia. Negeri mana, itu saya tak tanyalah pulak, kan?

Jobdirumah ni berbaloi tak? 

Saya beli panduan dari Jobdirumah dengan harga RM50..dan hari ini saya dapat RM50?? Belum campur job-job dari Jobdirumah yang dulu-dulu punya. Rasanya dah beribu saya dapat. Alhamdulillah, siapa nak bagi, kan?

Jadi, jawapan saya. Ya, sangat berbaloi-baloi!



Jadi, kalau anda berminat nak dapat duit macam saya dapat ni, bolehlah cuba dapatkan panduan buat duit dari Jobdirumah. Anda takkan menyesal dan saya yakin anda juga boleh lakukannya jika anda baca panduan tersebut. 

Apa yang penting, tindakan. 

Anda mahu tunggu sahaja, atau anda mahu buat kerja dan dapat duit banyak-banyak selepas itu? 


Ps: Jangan putus asa, ok?


Comments

  1. Bukan x percaya.. cuma kekurangan masa. hahha..

    ReplyDelete
  2. Salam, saya seorang programmer tapi baru lagi dalam menceburi bidang blogger ni. Mana lebih untung, buat job dirumah atau blogger. Di bulan ramadhan ni, saya nk wish Selamat berbuka untuk semua dan rajin-rajin singgah la kt blog saya : Tips Bayi Sihat! Sukses selalu DH!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Belajar buat blog untuk dapat job yang lumayan.

Saya dah bayar RM50 untuk Panduan Jobdirumah. Tapi tak dapat panduan pun..

Hargai mereka.