Mari belajar buat duit dengan program affiliate.

Ya.

Saya dah lama juga sebenarnya cuba buat duit dengan program affiliate.

Nak kata lama tu, tidak la lama sangat. Tapi kalau dah lebih 4-5 tahun, saya anggap itu satu tempoh yang agak lama.

Dan bagaimanakah hasilnya?

Ya. LUMAYAN.

Pada mulanya, saya sendiri tak sangka boleh dapat duit sebanyak itu. Mula-mula, dapat hasil pun cumalah Rm10 sahaja sebulan. Kadang-kadang, bolehlah dapat RM50 hingga RM200 sebulan. Sekarang, boleh kata selalu jugaklah dapat antara RM500 hingga RM1000++ sebulan.

Ya. Semuanya saya lakukan secara separuh masa. Bukan "full time". Maklumlah, saya pun ada kerja tetap. Penumpuan harus dilakukan lebih kepada kerja tetap. Saya tak mahu campur adukkan kerja tetap dengan kerja sampingan pada masa yang sama. Takut tidak berkat. Waktu kerja tetap, saya tumpukan perhatian disana. Waktu malam atau waktu petang, bila saya ada masa terluang, barulah saya buat kerja untuk cari duit sampingan.

Kalau tak ada masa? Tak apa. Mungkin rezeki saya bukan pada bulan itu. Mungkin pada bulan depan atau bulan ini. Sekurang-kurangnya, saya mencuba berusaha.

Tak dapat banyak, dapat sikit pun tak apalah.

Yang ni saya dapat masa jadi agen jual panduan jahit baju.

Komisen Jobdirumah yang ke 103

Salah satu komisen affiliate yang saya terima hari ini. 

Sedikit sebanyak, hasil seperti ini, bolehlah bantu saya bayar bil elektrik, bil air, bil streamyx, bil broadband dan apa-apa bil yang kena bayar tu.

Macam mana, menarik kan bila kita dah berjaya buat duit dengan program affiliate ini?

Jadi, mahukah tahu jika saya kongsikan bagaimana anda juga sebenarnya boleh lakukan perkara yang SAMA seperti saya?

Ya. Dapatkan Panduan Buat Duit Blog ini ini. Panduan ini saya yakin boleh membantu anda faham dan mengajar anda teknik dan cara buat duit melalui program affiliate dan juga membantu anda buat duit dengan blog anda.

Berminat? Download segera panduan disini --> Panduan Buat Duit BLOG secara Online

Comments

Popular posts from this blog

Dapat RM825 dari kerja online Jobdirumah

Saya tak PERCAYA dengan Jobdirumah.

Survival Jobdirumah