Panduan Jobdirumah 2015

Ya.

Lama benar saya tak update blog saya yang satu ini.

Saya sangat sibuk dalam bulan pertama tahun 2015.

Saya harap saya tidak terlambat juga untuk ucapkan selamat tahun baru kepada semua yang datang membaca blog ini. Tidak kurang juga tak lama lagi dah nak sambut tahun baru cina dalam 2 minggu sahaja lagi.

Alhamdulillah.

Sikit demi sikit, banyak rezeki yang dikurniakan kepada saya sekeluarga.

Banyak peluang-peluang hadir tak kiralah dalam bisnes online dan juga bisnes offline saya.

Saya berharap akan dapat capai apa yang saya cita-citakan suatu hari nanti.

Rehat dan baca. 


Jobdirumah 2015


Okeh.

Sasaran saya untuk mendapat 100 lagi bayaran hasil dari pembelajaran melalui Panduan Jobdirumah yang saya beli tahun lepas.

Saya harap target saya ini akan tercapai.

Saya sudah dapat lebih 20 kali bayaran dari job yang berbeza. Dari syarikat C, dari job review syarikat S, dari event job FG dan job setting website dan pembinaan blog. Alhamdulillah, setiap job yang saya terima ini paling murah pun adalah 3 angka. Paling mahal, 4 angka. 

Sedikit sebanyak dapat membantu banyak perkara dalam kehidupan harian saya.

Doakan saya berjaya.

Dan saya juga doakan agar anda semua juga turut berjaya.

Baca Panduan Jobdirumah ini untuk bantu anda turut berjaya lebih hebat dari saya.

Dapatkan disini --> Panduan Jobdirumah 2015

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Belajar buat blog untuk dapat job yang lumayan.

Hargai mereka.

7 punca sakit lutut dan rawatannya.