2 Tahun bersama Jobdirumah

Ya.

Overall, sudah lebih 2 tahun sebenarnya saya sudah bersama dengan program Jobdirumah ini.

Terlalu banyak yang saya dah belajar.

Ada masanya, saya dapat job yang berharga RM500. Ada masa dapat job RM50 aje. Tapi kekadang, yang job RM10 atau RM20 pun saya rembat juga.

Hihi..

Rezeki, jangan ditolak kan?

Baru sahaja saya menyiapkan satu job yang berharga RM200 sebentar tadi.

Saya dah hantar "hasil kerja" saya kepada pihak advertiser. Selepas 2 jam, saya dapat email dari advertiser dan memberitahu bahawa saya sudah boleh "publishkan" hasil kerja saya itu di blog saya yang lain itu. Dan advertiser itu memberitahu saya juga bahawa proses pembayaran akan dilakukan dalam tempoh 3 hari.

Alhamdulillah.

Walaupun nampak RM200 itu nilainya mungkin tak seberapa, tetapi saya dah cukup gembira dengan job tersebut. Ini kerana job tersebut cumalah meminta saya menulis satu artikel promosi untuk satu program yang dianjurkan oleh syarikat mereka.

Mereka beri saya info dan gambar yang saya perlu letak dalam artikel tersebut.

Percaya atau tidak, saya siapkan dalam tempoh 2 jam sahaja.

Ok kan kalau dapat kerja macam ini?

Hehe..

Hard word - in the end it will all pay off


Panduan Jobdirumah 2015


Ini salah satu penangan dari Panduan Jobdirumah. Dan saya mendapat tahu bahawa panduan Jobdirumah sekarang adalah versi terbaru. Saya kena request pada admin JDR untuk dapatkan versi terbaru ini memandangkan panduan yang saya baca merupakan versi lama. Harap panduan terbaru ini akan dapat membantu saya dapat lebih banyak duit selepas ini.

Oh ya..

Anda juga akan boleh dapatkan versi terbaru terus disini.

Boleh dapatkan disini --> Panduan Jobdirumah 2015 versi terbaru

Comments

Popular posts from this blog

Belajar buat blog untuk dapat job yang lumayan.

Hargai mereka.

7 punca sakit lutut dan rawatannya.