RM20 ribu dari Jobdirumah.

Ya.

Itu jumlah sales yang pernah dapat sepanjang dari Jobdirumah.

Tapi kalau nak kira komisen mungkin separuh dari itu.

Kena faham, sales itu tidak sama ertinya dengan nilai komisen yang kita dapat.

Walaupun begitu, RM10 ribu itu tetap satu perangsang yang baik untuk saya terus buat duit dengan program Jobdirumah ini disamping dengan program buat duit yang lain.

..

...

RM20 ribu dari Jobdirumah. 


Saya tahu.

Bukan satu jumlah yang kecil.

Saya juga tahu.

Ada dalam kalangan anda yang masih gagal dan tidak berjaya buat duit dengan Jobdirumah.

Tak apa.

Ini masih dalam proses pembelajaran dan proses mencuba.

Validasi.

Maksudnya, kita ukur kemampuan kita untuk terus buat duit dengan Jobdirumah.

Nasihat saya, jika dalam tempoh 3 hingga 6 bulan anda masih tak berapa selesa dan terus gagal untuk buat duit dengan Jobdirumah, saya cadangkan anda cuba program yang lain yang mungkin lebih sesuai untuk anda.

Saya sendiri letakkan tempoh 3 hingga 6 bulan apabila saya cuba sesuatu program atau satu teknik yang baru saya jumpa dan pelajari.

Kalau saya selesa dan boleh ikut, saya teruskan.

Jika tidak, saya tinggalkan.

So, saya selesa dengan Jobdirumah.

Syukur, bulan lepas saya dapat lebih dari RM500 tempias dari program Jobdirumah ni. Tapi kalau campur sana sini yang saya terlepas, mungkin dekat RM700 lebih.

Jika saya boleh buat dan lakukan dan menerima hasil sebegini..anda juga mungkin boleh lakukan juga. Cuma, mungkin ada yang dapat sedikit hasil atau mungkin ada yang dapat LEBIH dari apa yang saya dapat.

Perkataan ajaib.

--> CUBA DULU.

Beri diri kita masa untuk cuba.

Kalau tak boleh, tak apa.

Sekurangnya, kita dah mencuba.

Mana tahu, cuba-cuba anda itu bakal membuahkan kejayaan yang lebih hebat pada suatu hari nanti.

Siapa yang berminat untuk cuba program ini.

Boleh daftar disini --> Program Jobdirumah

Hujan dan kopi. Simbion terbilang. 



Comments

Popular posts from this blog

Belajar buat blog untuk dapat job yang lumayan.

Hargai mereka.

7 punca sakit lutut dan rawatannya.