Bukti bayaran terbaru dari kerja JOBDIRUMAH

Baik.

Hari ini saya mahu kongsikan satu lagi pengalaman terbaru saya ketika membuat salah satu job hasil pembelajaran dari panduan yang saya belajar dari program Jobdirumah.

Saya terima email beberapa minggu lepas yang meminta saya membuat satu "BLOGPOST" ataupun lebih kepada review yang positif tentang produk dan website mereka.

Kerja dari rumah yang saya terima adalah tulis 1 review yang panjangnya antara 300-500 patah perkataan.

Pada mulanya, saya ingat mahu menolak kerana agak sibuk pada waktu tersebut. Tapi saya terima juga dan setelah beberapa hari terlupa, barulah saya mula membuat sedikit kajian dan mula menulis.

Dah siap, saya hantar kepada mereka.

...

....

Lepas 2 hari, saya terima email dari mereka.

Kerja saya telah ditolak. Dalam erti kata lain, kena REJECT!

Mereka suruh saya buat sekali lagi. Dengan ayat yang lebih kemas dan lebih menarik.

Saya ambil masa dalam 2-3 hari dan mula menaip semula kerja review tersebut.

Dan..apabila sudah siap, saya hantarkan draft saya sekali lagi kepada mereka.

...

....

Selepas 2-3 hari, saya terima email dan mereka telah meluluskan artikel (review) saya.

Alhamdulillah.

Semalam mereka meminta nombor akaun bank dan hari ini saya sudah terima wang pembayaran dari mereka. Cukup cepat dan saya harap akan terima lagi kerja dari mereka pada masa akan datang. Yehh!



Itu sahaja cerita saya tentang pengalaman buat kerja dengan Jobdirumah

Nasihat saya. Dah baca panduan tersebut, praktikkan dan mula buat kerja. Jangan malas.

Kepada yang berminat, boleh cuba daftar melalui link ini. Klik disini - JOBDIRUMAH

Ps: Mula-mula memang susah sikit. Tapi lama-lama kita akan jadi biasa.

Comments

  1. Memang bagus jobdirumah ni. Tetapi bagi yang rajin berusaha.. Mana ada duit datang melayang kan...

    ReplyDelete
  2. Jobdirumah memang terbaik...

    Alah bisa tegal biasa...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Belajar buat blog untuk dapat job yang lumayan.

Saya dah bayar RM50 untuk Panduan Jobdirumah. Tapi tak dapat panduan pun..

Hargai mereka.