Jobdirumah tips - Kita kena terus berusaha.

Dah masuk bulan Oktober dahh.

Rasa macam sekejap sahaja masa berlalu.

Ketika mula-mula terjebak dengan program Jobdirumah ni, rasa macam susah sahaja.

Tapi bila dah belajar macam-macam perkara, dah cuba buat macam-macam cara dan bila dah tahu macam mana nak buat duit dengan Jobdirumah ni..

Semuanya jadi lebih mudah.

Ya, memang akan mengambil masa pada mulanya. Mulanya memang rasa macam kena tipu dengan Jobdirumah ni. Tapi bila difikirkan kembali..jika kita tak usaha, manakan pula kita dapat hasilnya.

Jadi, saya usaha dan cuba segala tips yang saya belajar dari panduan yang diberikan oleh pihak Jobdirumah. Buat kajian, baca berulang-ulang kali. Dan lakukan apa yang perlu dibuat.

...

....

Alhamdulillah. Hasilnya sangat memberansangkan.

Pendek kata, memang kena usaha.

Dan berdoa.

Agar apa yang kita usahakan dan yang kita doakan akan dimakbulkan.



Ps: Apapun, jika berminat untuk buat duit dengan Jobdirumah. Boleh daftar disini - JOBDIRUMAH

Comments

  1. insyaAllah dengan berusaha dan doa akan dapat rezeki dengan izinNya.

    ReplyDelete
  2. nk tny...nnt kalo dh bayar n join...die bg note tuk kita baca..pastu kita kena promote kat mana2 website tuk cari org yg nk join...kalo ada org join ,org tu bank in kat kita...pastu kite bg note yg kita dpt tu...mcm tu ker???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada 2 cara biasa untuk buat duit dengan jobdirumah.

      1. kita promosikan program ni. ada orang join, kita dapat komisen.

      2. kita buat kerja yang ditawarkan oleh pihak jobdirumah. Kita siapkan kerja, client semak kerja kita, client bayar kita.

      Itu sahaja.

      Nota yang pihak jobdirumah berikan itu adalah sebagai panduan bagaimana untuk mula buat duit dengan kerja yang ditawarkan oleh pihak jobdirumah.

      Delete
  3. salam. saya dah buat pembayaran job di rumah rm50 pada 17hb october 2013. sampai sekarang xda feedback. call2 nombor dia kata system down la. pastu call2 x dpt off fon. tapi saya tengok testimonial terbaru ada yg register sehari dah dapat. saya pelik adakah testimonial tu tipu??? kalau x boleh register job di rumah pulangkan la duit rm50.

    ReplyDelete
  4. saya minta maaf setelah di hantar balik email ke jdr. ternyata jdr adalah betul dan telah aktifkan akaun saya untuk mencari kerja dirumah. terlampat aktif kerana jdr mempunyai masalah teknikal. terima kasih jdr.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Belajar buat blog untuk dapat job yang lumayan.

Saya dah bayar RM50 untuk Panduan Jobdirumah. Tapi tak dapat panduan pun..

Hargai mereka.