DUA Skill yang diperlukan untuk berjaya dengan Jobdirumah.

Ya. Skill sangat diperlukan untuk berjaya untuk buat duit dengan program Jobdirumah.

Oleh kerana ada banyak cara untuk buat duit dengan Jobdirumah, saya ceritakan tentang 2 skill yang selalu saya gunakan untuk buat duit dengan Jobdirumah.

Skill 1 - Promosi. 

Untuk program affiliate Jobdirumah. Saya kena promosikan program Jobdirumah ini. Satu downline atau referral saya dapat, saya akan memperoleh RM25 untuk 1 sales. Jadi, lagi banyak downline saya dapat, lagi banyak la sales saya dapat.

Jadi, saya mesti ada skill promosi untuk tarik perhatian orang lain untuk sertai Jobdirumah. Ini salah satu cara untuk buat duit dengan Jobdirumah. Tak susah, kan? Semua orang boleh buat.

Apa yang perlu anda buat. Anda cuma kena ada blog dan juga akaun facebook. Lakukan promosi di kedua-duanya. Buat artikel dalam blog, kemudian kongsikan link tersebut ke akaun facebook anda. Itu salah satu promosi yang sangat simple TAPI peratus untuk berjaya sangat tinggi. Lebih-lebih lagi jika anda mempunyai bilangan rakan atau fan yang ramai. Sedikit sebanyak 1-5% dari mereka akan membeli melalui anda.

Percayalah. Kerana ia benar-benar terjadi pada saya. Ramai gak rakan saya yang dah mula dapat duit dari Jobdirumah ini setelah saya berkongsi dengan mereka.

Skill 2 - Boleh tulis artikel yang menarik. 

Ya. Skill ini mesti dilatih. Sebab itu saya kata, anda mesti ada blog. Agar anda boleh latih skill penulisan artikel yang lebih baik dan dari situ, anda boleh tulis artikel yang menarik untuk tatapan pembaca anda. Malah, bila anda kongsikan artikel itu di akaun facebook anda, pasti rakan-rakan anda akan membacanya juga kan? Jadi, ada potensi untuk mendapat jualan.

Skill ini juga boleh digunakan jika anda dapat kerja dari Jobdirumah melalui program-program yang anda telah daftar seperti Elance, Iwriter, Payperpost dan yang lain-lain lagi. Pendek kata, anda akan dibayar jika menulis artikel. Dari sinilah jika anda boleh dapat duit dengan banyak kerana mereka bayar anda dengan nilai DOLLAR. Bukan ringgit Malaysia.

Skill penulisan artikel yang hebat diperlukan. (Kredit - WikiEducator.org) 

Tapi, ada kalanya saya terima advertiser dari orang kita. Kadang-kadang saya dapat offer job, RM100, RM200 dan RM500 untuk satu-satu artikel. Menarik bukan? Jadi, asah 2 skill ini dan buat kerja anda.

Jika berminat, boleh dapatkan Panduan Jobdirumah disini untuk lebih faham.

Comments

Popular posts from this blog

Belajar buat blog untuk dapat job yang lumayan.

Saya dah bayar RM50 untuk Panduan Jobdirumah. Tapi tak dapat panduan pun..

Hargai mereka.