Duit komisen dari program affiliate.

Ya.

Saya dah buat banyak duit dari program-program affiliate yang saya sertai.

Salah satunya adalah melalui program Jobdirumah. Jobdirumah juga ada menyediakan peluang untuk bantu orang kita buat duit dari rumah. Dengan mempromosikan program Jobdirumah, kita boleh dapat komisen sebanyak RM25 bagi setiap jualan. Sehingga kini, saya sudah dapat 105 kali bayaran dari mereka.

Nampak?

Itu bayaran yang ke 104 dan 105 dari program affiliate Jobdirumah.


Bayaran komisen Jobdirumah yang ke 104

Bayaran komisen Jobdirumah yang ke 105


Yang dibawah ini pula program affiliate lain yang juga saya sertai. Walaupun tidaklah banyak yang saya dapat, tapi sedikit sebanyak bolehlah bantu saya buat duit tambahan hanya dengan duduk didepan laptop dengan hanya berkain pelekat dan bersinglet sahaja. Hehe..

Ya. Anda juga boleh lakukannya juga.

Yakin pada diri sendiri dan buat kerja. Saya yakin, anda juga boleh jadi lebih hebat berbanding saya. Inipun, saya lakukan dengan secara sambilan sahaja. Kalau saya buat secara full time, saya yakin saya boleh dapat berkali ganda dari apa yang saya dapat pada hari ini. 

Jadi, dapatkan panduan Jobdirumah. Ini titik tolak pertama yang mungkin boleh membantu anda mendapatkan sedikit pendapatan sampingan dengan hanya bekerja dari rumah sahaja.

Daftar segera disini - JOBDIRUMAH

Comments

Popular posts from this blog

Belajar buat blog untuk dapat job yang lumayan.

Hargai mereka.

7 punca sakit lutut dan rawatannya.