Komisen Jobdirumah yang ke 83 dan 84.

Dah lama betul saya tak menulis kat blog ini.

Jujur, saya sangat sibuk. 

Dengan kerja hakiki, dengan masalah diri sendiri, dengan masalah kawan-kawan, dengan masalah kucing adik saya termasuklah juga masalah anak jiran saya yang tak suka minum susu. 

Naik pening dah dibuatnya sampai satu tahap, nak tulis apa-apa kat blog ini pun rasa macam tertekan sahaja.

Apapun, hari ini saya nak kongsikan bayaran komisen Jobdirumah dari program affiliate yang saya sertai. 

Bayaran komisen Jobdirumah yang ke 83

Bayaran komisen Jobdirumah yang ke 84


Ya. Dah nak hampir dengan 100 kali dan saya rasa bukan saya seorang sahaja yang dah berjaya ke tahap ini. Saya yakin ramai lagi rakan-rakan yang lain dah agak berjaya dengan program Jobdirumah ini. Tahniah dan syabas saya ucapkan kepada mereka. 

Dan kepada anda semua, jika berminat.

 Daftar Jobdirumah Sekarang!


Boleh cuba juga dengan mendaftar hari ini. Klik sini - DaftarJOBDIRUMAH

Comments

Popular posts from this blog

Belajar buat blog untuk dapat job yang lumayan.

Saya dah bayar RM50 untuk Panduan Jobdirumah. Tapi tak dapat panduan pun..

Hargai mereka.