Panduan Jana Wang di Rumah - Khas untuk Wanita

Jika kita lihat zaman sekarang, rata-rata ramai dikalangan yang bekerja bukan sahaja kaum lelaki. Kaum Hawa juga turut bekerja dan memainkan peranan penting baik dalam sektor kerajaan ataupun swasta. 

Dan tak kurang juga ada dikalangan wanita tersebut bekerja di rumah sahaja. Malah, ada diantara mereka yang LEBIH BERJAYA dan mendapat pulangan yang LUMAYAN dengan hanya berkerka dirumah berbanding dengan kerja makan gaji. 

Mengapa wanita-wanita tersebut MEMILIH untuk bekerja dari rumah?

Baca kisah 2 orang suri rumah ini yang dah berjaya. 

"Keunikan bekerja di rumah berbanding kerja makan gaji sangat memberi kepuasan, terutama dalam mengimbangi urusan kerja dan rumahtangga. Lebih fleksibel dalam menjalankan perniagaan. Tidak perlu terkejar-kejar untuk ke kedai atau pejabat. Tidak perlu ada waktu tertentu untuk keluar dari rumah. Hanya akan keluar untuk temujanji, membeli barang atau stok, atau pergi ke bank untuk menyimpan duit. Itu pun kurang juga kerana kebanyakan pelanggan boleh membayar secara online.” - Wardi Othman, Pemilik Tadika & Bisnes Aksesori Online

"Perancangan untuk bekerja di rumah memang telah saya lakukan sewaktu sebelum berumahtangga lagi. Alhamdulillah, pilihan itu sangat tepat, saya kini sangat gembira membesarkan anak-anak dan dalam waktu yang sama, mempunyai punca pendapatan yang lumayan dengan hanya berniaga dari rumah.” - Siti Noorhafezah Maarop, www.MyPermataHati.com
DAN

Inginkah anda mengetahui bagaimana Puan Wardi dan Puan Siti Noofezah berjaya sehingga ke hari ini? 

Ya. Kerana mereka belajar dan tidak putus asa. Dan ini juga kerana mereka membaca Panduan Jana Wang di RUMAH yang khas untuk wanita. 

Jika anda berminat, dapatkan panduan dibawah ini. 



Ps: Yang orang lelaki, gi main jauh-jauh ye. INi untuk orang wanita sahaja tau!!

Comments

Popular posts from this blog

Belajar buat blog untuk dapat job yang lumayan.

Hargai mereka.

7 punca sakit lutut dan rawatannya.