Saya dibayar RM300 untuk satu kerja Jobdirumah.

Apa khabar semua? 

Sihat?

Okeh. 2 hari lepas, saya ada terima satu lagi bayaran hasil tempias dari Panduan Jobdirumah yang saya baca. Kali ini, saya terima RM300 untuk 1 artikel. Memang tinggi bayarannya. Mula-mula rasa macam susah aje nak buat kerja ni. Tapi saya cuba aje. Kalau salah pun tak apa. Dah nama pun buat kerja, kalau ada silap, kita betulkan ajelah, kan? Sekurangnya, kalau salah nanti, kita boleh belajar dari kesilapan kita tu.

Jadi, saya karang, buat seperi yang disuruh oleh pihak advertiser. Edit beberapa kali dan bila dah siap, saya hantar terus draft ke mereka dan alhamdulillah..

Mereka luluskan. 

Kali  pertama tanpa perlu nak edit atau betulkan apa-apa lagi. 

Lucky!

Untuk satu kerja yang ambil masa 1-2 jam ini. Saya dibayar RM300. 

Komisen Jobdirumah
Itu untungnya selepas mempraktikkan apa yang saya belajar dari Panduan Jobdirumah ini. 

Anda juga boleh lakukan jika anda mahu. 

Jadi, jika anda berminat. 

Boleh dapatkan panduan tersebut disini --> Panduan JOBDIRUMAH

Ps: Saya ada dengar berita, panduan ini akan dinaikan harganya. Harga sekarang adalah RM50 sahaja. Bulan Disember nanti, akan naik ke RM100. Jadi, dapatkan segera hari ini!





Comments

  1. tahniah bro. ini bukan lagi tempias....wang besar lah...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Saya tak PERCAYA dengan Jobdirumah.

Survival Jobdirumah

Harga yang berbeza.