Susah ke kerja dari rumah secara online nih?

Entah la.

Saya tak berani nak cakap susah atau senang.

Nak kata senang, ada juga kriteria yang saya rasa susah.

Nak kata susah, ada juga bahagian yang saya rasa senang.

Senang cakap, dua-dua ada. Susah ada, senang pun ada.

Susah bila kita rasa tak tahu, senang bila kita dah tahu apa yang kita perlu buat. Maklumlah, saya masih banyak perlu belajar dan asah skill untuk buat duit dari rumah secara online ini dengan lebih gigih lagi.

Segan kalau nak bersaing dengan full time blogger dan otai-otai hebat diluar sana.

Kalau berdiri sebelah mereka, saya rasa saya yang paling ketot sekali. Dan kalau nak dibandingkan dengan jumlah pendapatan sampingan yang saya dapat selama ini, mungkin saya adalah yang paling sikit sekali jumlahnya.

Maklumlah, paling maksimum saya pernah dapat adalah 5 ribu sebulan. Itupun kebetulan saya memang nak pakai duit. Berhempas pulas juga nak capai target. Alhamdulillah, tercapai. Paling rendah pula, adalah RM20 sahaja dalam bulan itu. 

Itu waktu saya mula-mula menulis blog.

Waktu tu, rasa down sangat-sangat. Rasa macam baru kena tinggal awek aje. Hehe..

Dan akhirnya, setelah banyak belajar dari blog otai-otai, rajin baca panduan buat duit sana-sini, gigih skodeng dan spy orang-orang yang terer ni semua, barulah saya dapat buat duit sampingan dengan lebih baik berbanding sebelum ini.

Kini, saya boleh maintain RM200-RM300 sebulan.

Itu paling rendah.

Saya harap, dapat tingkatkan lagi agar leh capai RM500 pada setiap bulan.

Doakan saya berjaya ye?

Apapun, Panduan Jobdirumah merupakan salah satu alat bantu yang membantu saya mencari lubuk-lubuk untuk dapat job yang lumayan di internet.

Ya, dengan hanya bekerja dari rumah sahaja secara part time.

Saya yakin, anda juga boleh lakukan juga seperti saya dan rakan-rakan saya yang lain.

Jika berminat, boleh dapatkan panduan itu melalui link dibawah ini.

--> Panduan Jobdirumah V2

Updated : Sekarang sudah ada versi yang ketiga. Dapatkan SEGERA!
 Panduan Jobdirumah V2



Harap maklum.

Comments

Popular posts from this blog

Belajar buat blog untuk dapat job yang lumayan.

Saya dah bayar RM50 untuk Panduan Jobdirumah. Tapi tak dapat panduan pun..

Hargai mereka.