Bayaran komisen Jobdirumah - September 2015

Ya.

Saya sudah dapat bayaran untuk bulan ini.

Walaupun tidak banyak..

tetapi bayaran kali ini LEBIH banyak berbanding 2 bulan yang lepas.



Syukur juga.

Usaha membuahkan hasil.

Saya berharap, saya akan dapat lebih banyak lagi pada bulan hadapan.

Saya juga berharap dapat capai target saya untuk "maintain" memperoleh RM500 setiap bulan dari program Jobdirumah ini.

Kenapalah saya tahu lewat, kan?

Kalau saya bermula dari awal, mesti saya boleh dapat lebih banyak lagi.

Itulah saya, itulah orang kita.

Selagi kita tidak mula ambil tindakan dan buat kerja..

kita cuma mampu berkata..

"kalau aku.."

"jika aku mula dulu.."

"if i start early.."

..

...

Jadi, jika anda juga mahu dapat income macam ini atau lebih dari apa yang saya dapat, kena mula ambil tindakan dengan segera dan mula buat kerja anda.

Boleh bermula dengan program Jobdirumah ini --> Daftar Jobdirumah

Dah daftar.

Baca panduan Jobdirumah yang mereka berikan.

Baca dan amalkan.

In-sha Allah, anda juga boleh berjaya.

Comments

  1. Salam. Saya student. Mudah x kerja2 dkat sini. Dan saingan utk dpat satu kerja tu mcm mana eh? Byk saingan ke?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dapat RM825 dari kerja online Jobdirumah

Saya dah bayar RM50 untuk Panduan Jobdirumah. Tapi tak dapat panduan pun..

RM500 untuk satu job dari rumah.