Rahsia Mudah RM1000 sebulan dengan menulis

Ini soalan susah.

Apa rahsianya?

Saya sendiri susah nak jawab.

Sebab saya rasa, menulis ni sebenarnya senang sahaja.

Lagi-lagi jika menulis blog.

Lagi-lagi untuk dapat RM1000 sebulan dengan hanya menulis sahaja. 

Yang susahnya adalah..

..

...

Kita tak tahu apa yang hendak ditulis.

Saya ada cara yang biasa saya tulis dalam blog-blog saya.

Oh ya, saya memang ada beberapa blog selain blog ini.

Untuk tujuan yang berbeza.

Ada untuk tujuannya untuk dapatkan wang sampingan.

Ada untuk tujuan santai-santai sahaja.

Ada blog tu, saya hanya letak gambar-gambar comel yang saya suka. Gambar hotel cantek, gambar bayi comel, gambar kucing kiut, gambar laut yang indah. Apa sahaja gambar yang menarik dan comel, saya letak diblog itu.

Tapi saya tahu, di Malaysia ini..80% orang berminat untuk buat duit secara online. Cuma mereka tidak tahu bagaimana dan caranya sahaja.

Saya bermula dengan menulis blog.

Dan akhirnya, saya menulis diblog ini. Dari blog ini, saya benar-benar berjaya meraih pendapatan yang cukup lumayan.

Dari blog ini sahaja, saya meraih hampir RM300-RM500 setiap bulan.

Belum campur blog-blog saya yang lain. Blog yang tentang gambar comel-comel itu pun ada juga beri saya pendapatan sampingan. Saya letak iklan nuffnang. Dapat la habuan sana-sini sikit.

Tapi, bagaimana untuk bermula?

Saya cadangkan anda baca ebook yang ditulis oleh saudara Aqif Azizan.

Salah seorang yang saya rasa cukup SESUAI untuk bantu anda bermula untuk menulis blog.

Boleh download dan baca ebook itu disini --> Ebook Rahsia Mudah RM1000 sebulan dengan menulis

Rahsia Mudah RM1000 Sebulan dengan Menulis


Dah baca.

Boleh terus mula tulis blog.

Dan capai target anda.

Saya doakan anda berjaya tambah ilmu dan tingkatkan pendapatan sampingan anda pada bulan ini.

Semoga berjaya.

Comments

Popular posts from this blog

Belajar buat blog untuk dapat job yang lumayan.

Saya dah bayar RM50 untuk Panduan Jobdirumah. Tapi tak dapat panduan pun..

Hargai mereka.