Bayaran komisen ke 45 dari Jobdirumah.

TERIMA KASIH JOBDIRUMAH!

Terbukti, Jobdirumah penipu? Itu tidak benar sama sekali.

Sebab saya dah dapat banyak kali duit dari Jobdirumah.

Setelah buat kira-kira tadi, rasanya dah boleh saya katakan saya dapat lebih dari 45 bayaran komisen dari Jobdirumah. Sebenarnya, boleh kiraannya ada lari sikit. Memang lebih dari 45 kali bayaran.

Tapi saya malas nak kira semula, jadi..anggap aje sekarang saya dah dapat 45 kali duit dari Jobdirumah.



Banyak kan?

Ke sikit bagi anda?

Bagi saya, banyyaakkkkkk tu..

Leh la shopping untuk raya. Beli baju raya, cari kueh raya, beli kasut raya, selipar raya dan macam-macam lagi.

Ya, kebanyakkan duit yang saya dapat dari Jobdirumah, memang saya gunakan akaun yang berasingan. Duit online dari Jobdirumah ni, saya terima dan letak di akaun Maybank. Duit gaji, saya terima melalui bank Islam. Jadi, boleh tengok perbezaannya dan tak keliru lah yang mana satu duit gaji dan yang mana satu duit online.

Sepanjang saya menyertai Jobdirumah dari tahun lepas, saya rasa hampir setiap bulan paling teruk pun saya akan dapat satu kali bayaran dari program Jobdirumah. Walaupun nilai sebanyak RM25 itu kadang-kadang macam kecil sahaja, tapi bila dikumpul-kumpul..boleh tahan juga besarnya, kan?

Jadi, kalau terasa nak buat duit raya untuk 2 minggu terakhir ni, bolehlah cuba program Jobdirumah ini.

Minat? Daftar sekarang -- >> JOBDIRUMAH

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Saya tak PERCAYA dengan Jobdirumah.

Survival Jobdirumah

Harga yang berbeza.