Menyampah dengan Jobdirumah.com?

Ya. Saya tahu, ada segelintir dari anda yang agak menyampah dengan Jobdirumah.

Kena pula bila ada yang rasa mcam Jobdirumah tipu mereka.

Bila dah sampai saat ni..saya sendiri susah nak cakap. Sebab pengalaman saya bersama dengan Jobdirumah berbeda-beda dengan anda semua.

Kalau saya cerita sewaktu 6-7 bulan yang lepas, saya sendiri rasa macam Jobdirumah ni Penipu Besar. Tapi bila lama-kelamaan, saya rasa macam seronok pula bila buat duit dengan Jobdirumah.

Rezeki datang satu persatu. Dan kekadang, ianya datang tanpa kita pinta.

Ada advertiser contact untuk buat ulasan tentang produk, malah ada makcik kat sabah email untuk test produk baru mereka. Dia suruh saya cuba selama 1-2 minggu ini dan ulas dalam blog saya.

Nampak kat situ?

Ini semua tempias dari program Jobdirumah. Setelah saya baca panduan yang diberikan oleh Jobdirumah, saya nekad untuk cari dan bid kerja-kerja yang saya rasa sesuai. Tapi tidak terhad disitu juga, saya juga cari kerja dimana-mana website dan forum yang saya rasa ada peluang untuk dapat job seperti menulis review dan juga kerja mikro yang mudah-mudah.

Dapat 5-10 dollar pun, dah cukup banyak, kan?

Apapun, nasihat saya. Cuba dan cuba. Jangan malas untuk mencuba dan belajar perkara baru.

Jadi, mulakan hari ini.

-->> Daftar Jobdirumah


Comments

  1. Bestnya. Buat duit di rumah!!!

    Thanks singgah blog kita. Jangan lupa FOLLOW ye!!!

    ReplyDelete
  2. tahniah, anda membuktikan ianya benar belaka

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Belajar buat blog untuk dapat job yang lumayan.

Saya dah bayar RM50 untuk Panduan Jobdirumah. Tapi tak dapat panduan pun..

Hargai mereka.