Jobdirumah Penipu - Suka tipu orang?

Saya sebenarnya dah lama sertai program Jobdirumah ni. Tapi malas nak bising sangat. Memandangkan ada yang bertanyakan tentang perkara ini samada Jobdirumah ni penipu atau tidak, jadi saya cerita sikit pengalaman saya sepanjang saya menyertai program Jobdirumah ni.

Jobdirumah Penipu? Jobdirumah Tipu? Jobdirumah tipu ramai orang?

Ok. Itu benda yang sama saya fikirkan bila mula-mula duluuuuuuuuuu sebelum saya sertai Jobdirumah. Entah macam mana, nak juga cuba. Jadi..saya pun cuba jugaklah..

Usaha punya usaha. Kerja sana-sini..

Dan alhamdulillah..

Ada juga hasil. 

Salah satu bukti bayaran yang saya pernah dapat  dari Jobdirumah masa awal-awal duluuu.




Yang ini saya dapat masa tahun 2012. Bulan November. Lama, kan? Dan sampai hari ini, masih berjaya buat duit dengan Jobdirumah

RM25. Tak berapa kan? Tapi saya dah cukup suka hati. Boleh beli macam-macam benda. Hehe..

Jadi, jika ada yang berminat, boleh join sama. -->> Daftar Jobdirumah


Comments

Popular posts from this blog

Dapat RM825 dari kerja online Jobdirumah

Saya tak PERCAYA dengan Jobdirumah.

Survival Jobdirumah