Tips Jana pendapatan online dengan Jobdirumah.

Saya tak ada tips mudah untuk kongsikan pada anda bagaimana untuk jana pendapatan online dengan program Jobdirumah.

Apa yang saya tahu, saya promosikan servis saya dan saya bid job-job yang ditawarkan oleh Jobdirumah.

Ada masa, bid saya ditolak. Ada masa, langsung tak dilayan. Ada masa, bila dah diterima, saya tak dapat siapkan kerja yang diberikan.



Masalah?

Ya, itu salah satu masalah yang saya hadapi apabila cuba buat kerja yang ditawarkan oleh Jobdirumah.

Biasalah tu, semua orang pun ada masalah. Begitu juga dengan saya.

Cuma satu aje nasihat saya pada anda semua yang berminat buat duit dengan Jobdirumah.

Jangan malas.

Jika anda malas, satu sen pun anda takkan dapat dari Jobdirumah. Program Jobdirumah ni bukan untuk orang malas dan mengharapkan duit masuk ke akaun bank anda dengan sekelip mata. Anda kena buat kerja dan anda juga kena sentiasa rajin mencari job-job yang terhidang diluar sana.

Dah. Saya nak tidur. Esok nak kerja. Babai..

Comments

Popular posts from this blog

Belajar buat blog untuk dapat job yang lumayan.

Saya dah bayar RM50 untuk Panduan Jobdirumah. Tapi tak dapat panduan pun..

Hargai mereka.