Buat duit dengan Advertorial

Ya. 

Buat duit dengan Advertorial?


Bagaimana? 

Sekarang ni, ada satu website yang membantu para blogger untuk lebih mudah mendapat kerja-kerja menulis advertorial atau review berbayar. 

Kita cuma "parking" blog kita di website tersebut dan pastikan kita tulis profil kita dengan baik agar ada advertiser yang berminat untuk mengupah kita untuk tulis review produk mereka. 

buat duit dengan advertorial
buat duit dengan advertorial
Contoh. 

  1. Kita dah daftar blog di website Advertorial.my
  2. Ada advertiser atau pengiklan berminat dengan blog kita dan mahu upah kita tulis advertorial tentang produk mereka diblog kita.
  3. Advertiser itu akan hubungi kita. 
  4. Advertiser itu akan berbincang dengan kita. Apa yang dia mahu, apa yang dia mahu kita tulis dalam advertorial itu dan macam-macam lagi.
  5. Kerja dah siap. Advertiser akan bayar upah kita.
  6. Kita terima duit dan kita gembira. 

Itu sahaja stepnya. 

Mudah, kan? 
Tapi tak ramai tahu kewujudan Advertorial.my ini. Dan anda kena tahu, pihak Advertorial bertugas untuk menyediakan platform untuk kita parking blog kita diwebsite mereka dan mereka akan mencari advertiser yang berpotensi untuk menggunakan perkhidmatan advertorial diblog. Jika kita telah mendaftar blog kita di Advertorial.my, kita ada potensi untuk dipilih dan berpeluang untuk buat duit dengan hanya menulis advertorial atau review diblog kita. 
Jadi, kalau ada yang berminat, bolehlah daftar dulu. 

Daftar disini --> Daftar Advertorial.my

Comments

Popular posts from this blog

Belajar buat blog untuk dapat job yang lumayan.

Hargai mereka.

7 punca sakit lutut dan rawatannya.