Dapat RM700 dari Jobdirumah

Ya.

Kali ini, saya berjaya dapat RM700 dari program affiliate Jobdirumah.

Susah juga sebenarnya nak capai angka tu.

Memang kena usaha keras sikit.

Sedikit sebanyak, memang banyak masa petang saya, saya habiskan menghadap laptop buruk saya ni. Nanti mungkin ada cukup bajet, boleh angkat laptop baru. Hehe..



Apapun..

Seperti yang saya asyik ulang sebelum ini.

Ada 2 cara biasa untuk buat duit dengan program Jobdirumah ini.

1. Kita buat kerja yang ditawarkan oleh pihak Jobdirumah. Kerja-kerja itu seperti menulis review, jadi webster tester, menterjemahkan file atau artikel, mencari prospek dan sebagainya.

2. Menjadi agen promosi program Jobdirumah.

Itu sahaja yang saya buat.

Sedikit sebanyak, dapatlah saya tampung kehidupan yang serba-serbi agak mahal pada zaman ini.

Saya bersyukur, saya tak lalu tol pergi tempat kerja. Dalam 10 minit sahaja dah sampai tempat kerja. Bini pun sama. Sejak pindah rumah ni, memang tempat kerja kami sangat dekat.

Cuma kos sewa rumah sahaja bertambah.

Tapi selepas tolak sana-sini, kami masih untung disebabkan rumah kami dekat dengan tempat kerja memandangkan kami berdua memang bekerja.

Saya pergi kerja naik motor. Itupun dah sangat menjimatkan.

Bini sahaja naik kereta. Sebab dia tak reti bawa motor. 

Hehe..

Apapun..dalam dunia yang serba-serbi mahal ni, kita cuba untuk terus bersyukur, bersangka baik dan usaha lebih untuk masa depan yang lebih cerah.

Semoga anda semua juga berjaya dan dapat buat duit banyak-banyak melalui pendapatan sampingan masing-masing.

Sesiapa yang berminat untuk tambah pendapatan sampingan melalui program Jobdirumah ini, boleh dapatkan panduan dan step by stepnya disini:

Dapatkan disini --> Panduaan Jobdirumah 2015

Comments

Popular posts from this blog

Belajar buat blog untuk dapat job yang lumayan.

7 punca sakit lutut dan rawatannya.

Hargai mereka.